bullbako promenader

usch känner mig omotiverad o lätt hjärnslö idag..
det är väl det strålande vädret utanför som gör sitt till..



ser fram emot kvällen när jag o älskling skall baka lite...får se om lillsmulan hänger med på ett hörn oxå..av tidigare erfarenhet så är det roligt i 2 sekunder o sen pyser hon iväg o gör annat... :)

det är förmodligen roligare att äta resultatet sedan kan jag tänka..

igår bakade jag dubbla satser med muffins...
en del med banan o choklad
o en del med dumle..

de slängde jag in i frysen på en gång...risk finns för tjuverier annars..
på torsdag skall de få sin frosting!!
rosa karamellfärg är inhandlad... ser fram emot att se resultatet..
smaken var det iallafall inget fel på (jag norpade faktiskt åt mig en!! haha men jag gav till barna oxå, så riktigt hemsk är jag inte)




nu ringde Carola...
härligt att ha vänner som sparkar en i baken...
nu blir det en runda runt västbo...
tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0