the guldfisk has spoken

så trött så att ögonen blöder....
ville  bara dra täcket över huvudet o somna om när klockan ringde...
det  var tur alicia var på allerten o fick upp sin trötta mamma ur sängen...

känner obehag idag...
vet inte riktigt vad det är...men det visar väl sig...

idag måste jag ta tag i:
banksamtal.....boka tid för att lägga om lån..
jagning av mitt visakort...(hopas HOPPAS!!! att nån har tagit reda på det på jobbet!!)
anna-mia o vicky kommer...(Betty hade tvättis, så hon kunde inte :(  )
hade ju tänkt handla mat hem till vårt tomma kylskåp, men utan kort blir det ju lite svårt...:(
hämta alicia
lasse kommer (tror jag)
middag
ZUUUMBAAA  :)
desperat housewifes!! :)

(tilläg)
mötte en bil på väg hem från skolan nyss....
han körde på MIN sida vägen...
han formligen vrååålade ut "JÄVLA IDIOT" åt mig....(han var duktig i sin artulikation kan man säga)
hur är nu detta möjligt..
att det är jag som är idioten, som kör på min sida vägen??

hmm....
har jag vaknat upp på 50 talet då vi fortfaranade hade vänstertrafik...eller har jag missat nåt annat stort??
skulle inte förvåna mig då jag har en hjärna som en gulfisk..

tack o hej   för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0