jobb

vad har hänt....?

jag har inget att skriva...
jag är helt blankooo...
hjärnslö...
tom i bollen...

aha....
nu vet jag vad det är.....

jag ska ju strax åka på jobbet....då tömmer man hjärnan!

(ett tips till er som vill göra att bra jobb.....
  töm hjärnan på allt som ni funderar på....fokusera på ditt jobb, le...
le med ögonen o munnen...tryck undan det som trycker er....människorna du möter idag har inget med dina problem att göra...de förväntar sig att du gör ditt allra bästa....
o det är ju därför vi är där.... eller?)

så ta på smilmasken o borsta bort alla små gubbar som sitter på axeln o svär.....


IDAG ÄR EN BRA DAG!! IDAG SKA JAG JOBBA SÅ ATT FINGRARNA BLÖDER.... FÖR DET ÄR DET JAG ÄR ALLRA BÄST PÅ!!  SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0