funderingar

oj tre dagar sedan bloggning..man kan ju börja tro att jag ligger på latsidan...

är mycket som händer runtikring nu... tunga saker, tunga tankar....
hjärnan klarar av att ta in...men inte mitt lilla hjärta...
tur att man själv iallafall är i balans, blir ju lite lättare då..
har funderat o funderat o av någon underlig anledning så slår det aldrig fel.. att när man själv mår bra...så rasar livet för andra sönder o samman totalt.. kanske det är förutbestämt...det måste ju finnas några som står på benen o tar emot alla som faller....

andra saker jag funderar på:
har bara sett på reklamen, nåt program som heter typ..
99 saker jag skall göra innan jag dör..
o jag ska ta mig tusan börja filura på en sån lista...
en sak som jag drömt om länge är att flyga luftballong..

ja men då var ju listan igång..

nummer 1 på min lista blir alltså..

1. FLYGA LUFTBALLONG!

kom gärna med förslag...
jag är öppen för det mesta..

och så vill jag tillägga.

" Glöm inte bort er själva, det är himla svårt att hitta tillbaks om man tappat sig själv."

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tips:

* Hoppa Bungyjump

* Äta en hel burk surströmming själv.

* Besök alla jordens kontinenter nångång i livet.

* Cykla till - Hudiksvall kanske.

* Dricka en hel Bag-in-box själv och sen dansa på bordet.

* Åk vasaloppet.

* Bada minst en gång i alla världens hav.



Kan nog komma på ett helt gäng med fler ideér... =)

2011-03-22 @ 19:26:25
Postat av: janet

oh tack!!

fick lite tips här som defenitivt är värd att fundera på...andra mindre bra..hahaha cykla är det ju ingen större ide attjag försöker mig på...hamnar som oftas i bergväggar när jag försöker...hahahah

2011-03-22 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0