full i bus

taggad till tusen!
kan va så att det är helg o jag får äran att vara ledig som annat löst folk...hahaha

vaknade o kände att jens fortfarande låg kar i sängen o snusade...
hmmm... har väl typ aldrig hänt så jag tog tillfället i akt o studsade upp o sprang o kokakade kaffe o ägg...dukade fram frulle o hämtade tidningen så att maken skulle få ett lika fint uppvaknande som jag brukar få varannan helg...  :)

känner mig glad o lycklig....dock lite rastlös...
har en tendens att göra det när våren står vid knuten....
blir rymningsbenägen i hela kroppen....
vill ständigt ha nåt bus att göra....

det är väl bra att Jens stoppar mig lite.... ;)

idag blir det prommis till theres....o sen prommis tillbaks...
det får bli min träning idag... (om jag inte ska ta o ringa carola o se om har tid för en zumba oxå)

mattias skall hämta oss senare o hör noooga här..
jag o jens skall båda unna oss lite vin ikväll...är bjuden till Gabbi o bosse på middag o det brukar alltid vara nån av oss som kör...men inte ikväll...  :)
kanske ska vara så äventyrslystna så vi tar bussen hem...hahahaha

Alicia är i fjällen hela helgen...
Jens hade pratat med henne i igårkväll o då sa hon..
"jag har inte tid med dig nu, vi ses på söndag" hahaha
japp. så så var det med den saken..

skönt att hon är så bekväm med sig själv att hon vill o kan vara borta från mamma o pappa lite...
blir tomt här hemma bara...

jens är o tankar skotern...

vi ses mina underbara!!


Kommentarer
Postat av: frida

Ja, det måste jag säga. Inte illa!

Sömntutan uppe före Jens ;)

2011-03-21 @ 06:34:27
URL: http://fia0411.bloggplatsen.se
Postat av: janet

hahaha just precis...men ibland skiner man ju till!! :)

2011-03-21 @ 12:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0