smärre katastrofer o andra härligheter

ja det är tur att det går bra ibland...

gårdagen blandades av smärre katastrofer o härligheter....

hade bstämt mig för att ta en sväng till birsta för att hitta nåt att ha på mig på lördag då det är dop...
men när man ser ut som en vandrande bulle så är det inte alltid så lätt...
Betty min kära fruga, drog med mig på kaffe o cigg när det började kännas lite väl tungt...

nog för att jag är en tjockis...men jag är väl för i helvete inte så tjock så att jag ska måsta gå omkring i ett tält...eller??? jag kanske har jävligt dålig självbild......

så istället för en ny outfit så kom jag hem med 6 par trosor....jätte fina...så jag får väl gå topless på lördag...undra om de överhuvudtaget släpper in mig i kyrkan då??!! hahaha

men.....
ett STORT MEN.....
jag fick tag i dem...de där perfekta...

ja inte skorna...(man hade kunnat tro det)

oh de är så mjuka o fina....helt magiska!!!
jag är såå lycklig!!
mina nya fina påslakan...jag satte expediten i jobb.... o hon lyckades skrapa fram de allra sista paren..
efter några samtal till olika butiker så visade det sig att det låg en visning på lagret...

storblommiga härliga bomulls satin!! FABULOUS!!!

med ett lättare sinne begav jag mig ner till la stada... o grattade mitt gudbarn med gummistövlar o cykelhjälm...tyvärr så var det på håret att stövlarna passade så de fick jag byta..
lite fika o mys o sen styrde jag kosan hemmåt...svängde in hos theres på tre små busfrön..
kom då på att hmmmm...jag har inte ätit nåt idag... jo frulle iofs.... så jag fick trycka en burgare...jag menar klockan var ju halv tre på eftermiddan o jag hade ätit frulle vid halv åtta.... det var mer eller mindre panik...!!!
brummade hem o skulle slänga ihop lite käk till familjen... ja då skar jag mig i tummen så att blodet sprutade!!!
det var tur bosse kom förbi..han fick hjälpa mig att skära upp korvbiten...
a fick vara hemma en stund själv..
ja mellan att jag for ut mot galtström för träff med prällen o det att jens kom hem från jobbet...det hade gått suveränt!!! duktig flicka!!

ja hem o svida om i raketfart...
blev upplockad av Cissi för en middag på saffran med ett gäng på jobbet!! 
inte helt fel..jag åt som vanligt så jag höll på att spricka... de måste ha den bästa maten som serveras i sundsvall!! just love it!!

 ja vad händer idag då??

kanske en sväng till stan..

ja jo ikväll skall vi ju på middag...ska grilla med frida o lars i galtström...härliga tider!!

vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0