me myself and I

sitter här o  det spritter i hela kroppen!!

jag vill BUSA!!!!

imorrn smäller det....
dop.... ( o andra små hemligheter!!  ;)  )

igår skulle vi ha myskväll..me and the girls...the fab 4....

men ett smärre missöde med SJ satte käppar i hjulet för vår lilla sammankomst!
tåget blev strömlöst mellan gävle o söderhamn så stackars carro satt där o vi här...  :(




efter att ha blivi tillbakabogserad till gävle o fått hoppa på ett nytt tåg så anlände hon till sundsvall lite mer än 3 timmar försent..
hon hade fixat skjuts med sin syster från stationen så vi följde med... o överaskade henne...
vi hoppade lite hage på perongen medans vi väntade...  ;)

efter att jag skjutsat hem brudarna vid halv 2 snåret kom jag hem till mitt lilla bo...
då upptäcker jag till min stora fasa att jag inte har några hemnycklar på mig...!!!
jag drar upp min mobbe!! jag menar, vilken jävulsk bra uppfinning!!!

ringer som besatt till min man som ligger inne på soffan o sussar... jag hör hur det vrålar ut guns´n roses...take me down to the paradiscity were the gras is green and the girls arre pretty!..... 
 
inget svar.........


(ja antingen tycker han väldigt mycket om den låten så att han vill höra den om o om igen...
eeelllllleeeerrrr....så sover han jävligt djupt!! )

gav upp efter ett par försök o började klura på hur jag skulle göra mig själv hörd...
tog upp en näve grus... meeen får då syn på sopkvasten...  ;)

bankar på ett tag o tillslut så vaknar han...
 o ja jag får komma in... hahahaha

kryper ner i snarken men är då för uppsnurrad så jag var tvungen att läsa några sidor i boken...
vilket gör att när klockan ringer imorse så var jag inge sugen alls att kliva upp o snoozar... ja jag snoozar till klockan är 5 i 9....
o jag har öppningen på jobbet...kl 9.45....

men jag hann...
man är väl för faan kvinna!! vi fixar det mesta!!

så nu efter jobbet har man kommit hem till dukat bord...

massaman curry....sviingood!!
o till efterrätt jordgubbar o grädde..

inte helt illa..

fisen har precis krypit ner, så nu skall jag slänga mig på min man o tala om hur fucking jävla fantastisk han är!!

kram på er alla!!!

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0