tiden går

semestern börjar lida mot sitt slut o hela listan över vad man skulle göra i sommar har många bockar i kanten....

ikväll ska jag träffa mina underbara älskade.... carro, betty o anna-mia....
längtar....

har varit en tripp till dalarna, bott i stugan med peter o linda o wilma....slappning på bryggan, tur till mora, besökte tomteland o gick på älvjakt, svampskogen fick sig ett besök o härliga kvällsprommenader....

just nu sitetr jag o surfar runt o letar efter billiga flygstolar...både till NY o Thailand....

hittat till thailand för 4.300:-/pers...billigt!!! men vi måste mellanlanda i peking så bara flygrutten kommer ta 23 timmar.... pust o stön..det vet man inte om man orkar...


sen måste man väl ta sig en titt i plånboken....har mycket svårt att tro att den erbjuder både thailand o NY...hahahah

men vad är det dom säger..."plötsligt så händer det!"   bara att fortsätta bryta naglarna o slita sitt hår över 25kronors vinster på trissen..hahaha

på tal om något annat så doftar det fantastiskt i huset just nu...har slängt ihop en fransk marängtårta som jag tänkte bjuda mina tjejer på ikväll... :)

dax att göra nå nyttigt...

vi ses

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mmm, mums det lät gott... :)

Hoppas ni får en jätte mysigt kväll! Kram C

2011-07-23 @ 14:41:56
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: janet

ja den är verkligen speciell....sååå goood!!! hoppas att din kväll blir lika mysig som min! kram på re

2011-07-23 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0