brucan!!

sitter o svänger med till bruce springsteen´s my hometown....

ledig dag o maken har semester, alicia sommarlov...vi får vara tillsammans...lite ostabilt väder gör att stranden o båtturen inte blir av.... synd....

helgen har sprungit iväg.....jobbat o jobbat....
lördagen satt jag på en liten pall hela dagen o målade små barn i ansiktet... :) roligt...men ack o ve...mina stackars höfter o knän gillade inte!! hahaha man har blivit gammal...

lördagkväll var jag bjuden på tjejkväll nere hos susanne....det var trevlans... :)

jag o svägerskan har kommit på en fantastisk present till svämor som fyller år snart...så det kan bki att vi trippar iväg till dem en sväng o planerar lite till.....

imorrn väntas den årliga träffen på stan...  middagsmys o lite annat smått o gott....  nice..

ne nu har rumpan klibbat fast i stolen..dax att ta en nakendans o sedan hoppa i kläderna...

vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0