snark

sitter här o vill...men orkar inte klä av mig.....önskar att det kunde ske utan min vetskap..att jag bara avknade upp o låg i sängen nyduschad o varm i hela kroppen...men arslet vägrar lyfta sig från stolen...är så trött så jag bara fnissar...kan man gå o lägga sig vid den här tiden???  ja det kan man fan..  ;)

hade en kanonkväll igår...gooood mat.....en blodig oxfilé med bea o pommes...stekta grönsaker grillad tomat o majskolv...MUMS!!
trevlig sällskap som bestod av min andra hälft....jensa jens...o theres o henke...
det blev en nykter krogrunda o lite bus med jenny...hihi  

i dag på jobbet ringer mamma o berättar att hon skall göra hemmagjord bea....o sen efter en stund ringer hon igen...o vips är man bjuden på middag  ;)

så jag plockade upp mina troll o åkte på brakmiddag även idag!! vilket lyx...

nu.......ja jag måste väl klä av mig själv antar jag...


suck...

wish me luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0