sjuka

det finns så otroligt många människor...eller ursäkta mig...vissa är så sjuka så man kan inte kalla dem människor...de är onda varelser som går omkring här på jorden i mänsklig form..
jag bara gapar o läser det som skrivs o undrar vart han får sina ideer ifrån..men det klart han är ju ganska ensam o har ju all  tid i världen att fundera o smida sina onda planer..
jag har ju en filosofi som jag verkligen vill tro på...att det finns ingen som föds ond...men i det här fallet är jag beredd att ta tillbaks allt jag sagt...han är den störst psykopat jag någonsin mött han platsar bland anders karlsson o engla mördaren...
kanske tillomed värre än så...

o med sina ord han skriver vill han att det skall framstå som att han bryr sig om någon...men så är inte fallet han har aldrig brytt sig om någon annan än sig själv o att han skall få uttrycka sina sjuka fantasier..detta är bara ett spel för gallerian...onda planer som smids för att förinta så många runt omkring som möjligt..

sjuka sjuka monster...

om jag ber dig snällt kan du inte sluta nu???

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-01-22 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0