fy fan vad jag är bra!

so i have done it again....

svängde in på statoila imorse i all hast...
duktig som jag är så har jag ju inte lyckats sluta röka ännu....
hoppar ur bilen o rundar den när jag känner en knuff i sidan...
nej. men det kanske var bilen som var i rullning... PANIK!!!!
höll emot allt vad jag kunde, o gled iväg på isen...men ibland är det ju tur att man är tungviktare så jag
fick stop...

hmmmmm.....hur skulle jag ta mig ur det här??
jag står ju som bakom bilen...o släpper jag så rullar den ju iväg igen.....

slängde mig iväg.( o nu så hade det ju underlättat om jag hade varit flugviktare)
slet upp dörren o hoppade in i farten o slet i handbromsen....puh....det gick bra..
nog för att man brukar vilja att bilar ska rulla men det är ju en fördel om någon sitter bakom ratten..eller vad säger ni??!!!

så...
vad drar vi för slutsats av detta???

Jeanette Sundeborn är dömd till ett liv i ständigt knepiga situationer....kanske?? vad vet jag...
för inte nog med att det hela tiden skall hända knäppa saker så är jag ju född med en total förvirring!!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0