stolt över mig själv!

Jag är stolt över mig själv för att:

jag zumbat alldeles själv idag,
att jag har förmågan att säga till mina kära att jag tycker om dom,
att jag har lyckats snappa åt mig underbara människor,
att jag har en dotter som har sunda värderingar.(tar åt mig lite av äran där ;)  )
att jag har hittat en underbar make,
att jag har ett jobb som jag är bra på,
att jag kan visa andra respekt, (trots att de är rötägg)
att jag inte tar en massa skit,
att jag hittat mig själv

jag kan kliva upp på morgonen o se mig själv i spegeln utan att skämmas för den jag har blivit.
den jag är!

jag är fullt medveten om att alla inte gillar mig, men det gör inget för jag gillar inte alla jag heller.

fy fan vad skönt det är att vara jag!!!


Kommentarer
Postat av: jenny

Fan, va härlig du är!! Fler skulle va som du tycker jag =) Trevlig helg på er! Kram

2011-02-04 @ 08:30:33
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: janet

Tack gums!! vad söt du är! funderar ibland varför du o jag inte hittat varandra riktigt..tycker att du är en superskön brutta!! kram på dig. ohoppas att du får en suuuper helg!

2011-02-04 @ 10:04:18
Postat av: Cissi

Ja du är ju fantastisk!

Man hoppas ju själv på att komma ditåt nån gång i livet!

Ha en faboulus helg!

2011-02-05 @ 14:34:02
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: janet

cissi....

du har alla kvalifikationer för att vara perfekt...du måste bara se dem själv....<3

2011-02-07 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0