panpizza o vin

Har haft korvstoppning på jobbet idag...
har uppgraderat mig lite :)

så nu är man backline...
tänker inte ens förklara vad det innebär... för det fattar jag inte själv än..hahaha


jag o shrek lyssnade på gamla gobitar igår kväll o snubblade in på michael bolton´s dängan said i loved you..
självklart blev man då tvungen att ta en sväng om i salen (vardagsrummet)  hahaha

sjuukt mysigt o rekomenderas varmt...

sist man dansade tryckare var väl för 10 år sedan till sista låtarna på krogen...packad o fyllekåt o inte tillräckligt med vett för att fatta att man skulle gått till garderoben så man slapp köa..haha

så jag ska nog införa danskväll här på björnvägen....:)

idag när jag kom hem hade maken fixat fiiinmiddag.
billy´s panpizza o vin...  inte så illa faktist!

nu dax att dra vidare...
pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0