händer o fötter

man ska inte säga nåt om man inte vet att det verkligen är så till hundra%

man kan ju inte veta att det alltid är så när  det liksom inte är klart...

att man har ett par dagar kvar, ja typ en hel livstid...

jag lovar härmend att aldrig säga att nåt aldrig kommer att hända igen...

för det jag sa igår kväll...det jag låg o smålog till. det som händer min make varje dag...

det hände mig idag!!


JAG FÖRSOV MIG!!!!

ja allvarligare än så var det faktiskt inte den här gången...
men....av nån underlig anledning så är det alltid så...

säger man nåt som aldrig har hänt en..ja då jävlar händer det..
o det är alltid nåt som är mindre bekvämt som händer...

för det spelar faan ingen roll hur mycket man önskat det där braiga...
ja det är nog nästan så att när man önskar sig det braiga, ja då åker det längre bort från en...

fast det är ju andra bra saker som händer....


det händer nåt stort här snart...

lovar att berätta sen när det har hänt!

pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0