dileva

ännu en dag...
jag vaknar upp igen...
naken vid min tv som visar jorden....

ja så börjar Dilevas låt...vem ska jag tro på

snart dax att hämta lill skrotet på skolan som skall ta med sig en kompis hem idag...  :)

har varit in till Jenny o zumbat på morronen....
men det känns som om det är nåt lurt på gång...
trött, o seg o tjock bakom näsan.. ja ja vi får se vad det blir... har ju (peppar peppar) klarat mig genom vintern utan några större förkylningar...

längtar så efter Jens just nu....det är ganska nyttigt att vara ifrån varandra ett par dagar så där ibland...då ser man verkligen fram emot att träffa honom... inte för att jag inte tycker om att träffa honom annars...haha

ne det får bli ett längre inlägg nästa gång...har ide torka..
kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0