trams

oj....ja oj.... skärmen är heeelt sne.... vi får se hur inlägget blir....

har druckit så mycket kaffe idag så jag kommer väl aldrig att somna....

får väl prata med mig själv i värsta fall...

finns en viss risk att det blir bråk då....
eftersom jag har så sjukt  mycket att säga... o så ska jag prata med mig själv....
kanske blir snubbel på tungan o bara took som kommer ur mun då....

saknar min man...
saknar honom jätte jätte mycket....

mitt liv blir som en ända stor badboll som kastas ner för en slänt när han far iväg...


ensam är inte alltid stark...

meen..... jag har ju fis... min underbara fis...
hon ska få sova med sin pruppmamma!!!  det gillas av pruppmamman.... :)

o imorrn blir det julpyssel hos bosse...
o sen blir det tjej mys när jenny o ligan kommer ut för lite pyjamasparty!!! 
mammorna bestämde att vi skulle dricka lite vin...
jenny får högst ta ett glas...
hon har ju en tendens till att bli lite sliiirig på vin..

kommer du ihåg förra sommaren i sthlm??? hahahah fylltant!!!


har nog inte mer att tillägga just nu...
blir ju bara en massa trams..

på återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0