när katten är borta

det är konstigt hur hela livet blir bakvänt o dissfunktionellt när jens inte är på plats...

hur förvirrad o ur funktion är jag egentligen??? hahahahaha

bilen ville inte starta igår på jobbet.... vad göra????
(den startade efter lite svordommar o hot o m skrotning!)

datorn funkade inte när jag kom hem...
(den funkar nu igen efter svordommar o hot om skrotning ;) 

tv.n flimmrade som aldrig förr...
o jag svor igen o tänkte dänga en stol rakt igenom tv o vägg!! hahahhaa

vred o vred på kabeln,....
försökte imitera min man....

det funkade sådär...

fick sitta o titta på flimmer....

dset har utlovats snö o dåligt väder nu...

hur faan ska detta gå till!!!?? jag bara undrar???


ja ja, nästa gång han får en ide om att fara iväg får han skriva en  manual om hur jag ska göra när saker inträffar....

för jag tror inte att det här med svordommar o hot funkar i längden.....


wish me luck


men va faan nu tröck jag på nån knapp här o texten blev jäääättttteeestoooor!!

nån som vet hur man får bort det???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0