slintning

i helgen har man jobbat, myst med grillat hos frida o lars efter jobbet på fredan.
överaskning av dotter o make på lördagen när man kom hem...hemmagjord pizza. en present..(ny mys pyjamas) o massa gotta o film...(medans alla arbetskamraterna var ute o roade sig)
söndagen bestod av åter jobb o sen middag med mina 2... lååångt varmt bad! o ett hopp i min nya jamas!!  ;)
....men....som vanligt så ska det ju hända saker...så varför skulle detta vara ett undantag...
jag skulle raka armluddet....o slant o skar mig!!  :(  så ingen deo under vänster armhåla....  hmmm. det blir att ligga på mage inatt...så maken slipper odören..hahaha  nu är jag ju som tur är nyduschad....hur hade det varit annars tro???


igår när jag kom på jobbet kom en kund in med en påse till mig..
i den låg två ljusstakar o lite dekorationer i betong... hon tykte att jag hjälpt henne så bra....kul att bli uppskattad :)



nu är det dax att krypa ner i snarkis...
imorrn är sista dagen på hemmaplan på 2 veckor..
sticker till västerås för att jobba lite. de öppnar ett nytt VH där på onsdag..
bitterljuvt...ser verkligen fram emot att få jobba skiten ur mig, träffa nya människor o hotellfrulle....
men hjärtat gråter...måste vara utan mina 2....
men vad är 2 veckor av en hel livstid...vi ses ju snart igen...

kram ¨på er alla...
o jag sänder en extra tanke till min fina vän...
du finns i mina tankar alltid...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0