bye bye

sitter o väntar på bilen som ska köra mig till västerås.....

var in på bolla o köpte några flarror rödtjut!!  ;)  har ju lite svårt att somna när jag inte har jens som ligger sked med mig..hahaha  

meeeen....på rödvin blir man lite småtrött på så jag testar... o dessutom är det ju gott som tusan oxå..


idag har jag hunnit med att:

va med fisen på skolan en stund,.... jag fick inte va med ute på rasten...det var ju såååååå pinsamt...så
jag fick snällt sitta inne på en bänk o vänta tills det ringde in...

sen brummade jag in till la stada o mötte mina två wingmans...anna o betty....det blev sushi/kina buffe på canton.. göttigt...  sen blev det kramkalas innan jag drog mig hemmåt...

har nu brottats med min resväska som inte riktigt ville gå igen..hahahaha
tjejer o packning...
men jag är rätt duktig...när vi for till thailand hade vi 2 ryggsäckar med oss...3 pers borta 1 månad...det var bra gjort tycker jag!

fick sms nu att de åkte från stan...

ja men hej då sundsvall....

vi ses efter påsk..
saknar er redan...

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0