effektiv

effektiv har jag faktsikt varit idag...

efter att jag skjutsat alicia på skolan plockade o tvättade jag lite o drog fram snabeldragaren...
han gjorde tyvärr slut med mig när jag NÄSTAN var klar...
han la liksom bara av o sen skulle jag kolla lite vad som kunde va fel o då blixtrade det till....jaha,,, det blir en vända till skroten med honom....dax att köpa  ny...men han har hållt ut länge..tror jag har haft han i över 10 år...!!!

sen for jag till stan o plocka upp mattias, for till erikshjälpen o hämta ett skåp han köpt.
for ut till Östtjärn o baxade in den i hans lilla sommarhus..
for hem o hämtade muffins, hämtade Cissi o köpte lunch... hem till Pernilla....timmarna bara rusade iväg!!
kom hem, målade i källaren. tvätta lite till....
nu har man precis slukat middagen o gräddat bullarna som jens slängde ihop... :)

imorrn blir det jobb....PEAK!! förväntas mycket, mycket folk! kul!! sen ska jag i n till stan o träffa gamla ostefolket o käka på jops...

vi ses i vimlet!

kram//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0