ett tag sen

ja det var ett tag sedan man bloggade...
har haft lite andra saker för mig...

for ned till småland i torsdags...
fredag var det dax att begrava min lilla farmor...
så ni kanske förstår att skrivlusten har legat lite lågt..

har haft lite avskedscermonier idag...
började med Anna-mia... hon o jag var till lottas kondis o åt frulle...mys
sen nu ikväll så har
betty
jenny o barna
mattias
bosse o alva
o min lilla familj ätit en mysmiddag här hemma....

kommer att sakna mina vänner sååå  mycket när vi är borta..
även fast jag verkligen ser fram emot resan så känns det bitterljuvt..
att inte få prata med de mina minst 1 gång varje dag...

man kanske kommer hem som värsta eremiten..hahhahha

nej nu är det dax att hänga tvätt o ta undan det sista..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hopp!

Hoppas att ni får en fantastisk vistelse, jag vet hur mycket du längtat!!!

Kram Anna.

2010-10-26 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0