choclat cheesecake

ska strax iväg på middag  hos theres o henke...ska bli nice...jag tog på mig att fixa efterätt...så nu står det en choclat cheesecake i ugnen....ska bli spännande att se hur den blir.. har aldrig gjort en sån förut..

nu börjar det närma sig resdag...  :)
men jag har hur mycket som helst att göra så jag önskade att varje dygn hade 50 timmar istället för 24...

har hjälpt  mamma o skaffa facebook oxå...
inte illa måste jag säga...
av dom alltså, mina päron...
de som knappt vetat hur man slagit på en video har nu bägge två facebook...  :)

nej nu är det dax att ta på sig ett ansikte o fejja lite till innan vi ska iväg...

kram på er alla // J

Kommentarer
Postat av: piu

HEJ ! Vadå PÄRON det var inte snällt sagt alls . Gör du narr av dina "gamla" föräldrar eller? HIH_HII . Ha det kramisar päron morsa

2010-10-03 @ 17:44:30
Postat av: dottern..

ja men ni är ju mina päron!!! ;)

2010-10-04 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0