bikiniprovning o skitprat!

har precis provat ifall bikinin passade fortfarande o det gjorde den faktiskt...pga stretchtyget antar jag..haha
det blir badhuset idag som ni kanske kan ana..
vi ska möta upp betty o emil o plaska runt lite... 

fy i satan vad ont jag hade i magen igår....var hos jens bror med familj o fick värsta krampanfallet!!

ja det var bara för dom att lämna nyckeln till oss när de åkte på träning för jag vägrade släppa toastolen..usch!
inge roligt, men vad ska man göra...
o när allt började så smått lugna ner sig sprang jag ut till bilen o körde hem...(inte laglig hastighet kanske)
ringde även min bror för lite underhållning så jag skulle tänka på något annat när jag körde...han skrattade åt mig den djävulen!! jag satt där framåtlutad med sätet framdraget så jag lutade mig mot ratten...haha ja jag kan tänka mig att det kanske va lite skojjigt! men just då hoppades man bara att man skulle klara sig enda hem!..

nog om skitprat!

nu ska jag packa väskan o sen blir det prommis till badhuset!

kram kram

Kommentarer
Postat av: broder

hahahahahahahahahahahahaahahha åååhhhh vad roligt det var! hade du skitit åt, så hade jag nog dött

2010-03-10 @ 17:31:57
Postat av: syster

du är en OND människa!!!

2010-03-10 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0