solen!! äntligen!!

så har man landat hemma i vardagen igen....massor med sol o värme det gillar vi!!

helgen har varit magisk med härliga människor...midsommar i dalarna liksom...inte dumt alls ;)

idag har jag o fisen o vän till henne o svärmor varit på dyket hela dagen....man kan ana en liten rodnad på axlarna...:)  sol!!! just loving it!!

jag o jens har ju hängt ihop i 10 år i år...så när vi satt i bilen på väg till dalarna började vi prata om vad vi skulle hitta på...jag hade ju kolat upp en långweekend till prag, men det blir det inte...måste spara dom pengarna till thailandsresan... så jag kom med förslaget fallskärm men blev genast utbuad....:/  så jag tänkte att jag får väl offra mig o sa att ja, men vi kanske kan tälta o fiska 1 eller 2 dagar...jens höll på att skratta ihjäl sig...han trodde att jag skojade...hmmmmm....är jag verkligen så??? men jag bedyrade att jag menade allvar o jag tror minsann att han blev riktigt glad, för munnen gick i ett om hur han skulle lära mig att fiska o att vi skulle grilla o åka båt osv....hmmmm undra om detta är något jag kommer att få ångra??   ;)

men vad gör man inte för sin loverboy???  hahaha
han skulle bara veta vad jag har för planer på att han skall få offra senare...hehehe

imorgon far jens bort o jobbar o man blir gräsänkling...:(   jag börjar vänja mig med det är alltid lika vemodigt så där dagen innan han skall åka...
men han kommer ju hem på fredag...!!
o då jobbar ju jag självklart sent så a ska få sova men farmor på båten :)
o då måste man ju passa på!! så jag har bokat in ett biobesök med brudarna på torsdagskvällen....eclips! oh vad jag har längtat!!  romantik!!

nej nu börjag bli långrandig här...
ni får ha en fantastisk kväll allihopa!!

puss o kram  //J

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, vad mysigt med bio. MÅste boka in en biokväll jag med, har längtat så efter den filmen!

Må så gott!

Puss och kram till hela familjen <3

2010-06-29 @ 08:05:36
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: janet

ja jag har oxå längtat...vet inte egentligen vad som är så bra med filmerna...men det är nog själva historien om deras omöjliga kärlek...



hoppas du tar dig iväg på ett biobesök oxå..kram på dig!

2010-06-29 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0