måndag = ledigt

måndag=ledigt......eller?
alicia har kusarna här..de kom igår o sov tills idag...de är ju så söta...tassade in o väckte mig vid halvv nio snåret o hade dukat upp hela bordet med frulle....gullisar..
helgen har jag spendert på jobbet...mycke folk blev det....
så efter jobbet i lördags packade lilla familjen in sig i bilen o drog ut till berga där bror med familj campade...det blev 2 öl för min del så man slocknade som en klubbad säl i soffan när vi kom hem...så man missade heeeela prinsessbröllopet..hahaha
men jag fick ju delta vid ett annat bröllop iallafall.. det var ett par som vunnit tävlingen vi hade på IKEA...så de gifte sig på entrepodiet...ja, det är väl inte min största dröm att få gifta sig där..men å andra sidan är et ju mitt jobb...o vem vill gifta sig på jobbet???????  ;) o ja just det..jag är ju redan gift oxå..:)   med världens finaste...

nu är det dax att ta på sig ansiktet o fylla en maskin med tvätt....

ta hand om er godingar!


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0