bättre sent än aldrig

efter låg låg motivation till skrivning o datakrasch så är jag nu tillbaks med ett inlägg... ;)

vad händer...?

jag har ju hunnit fylla 30! o i lördags gick festen av stapeln o den blev mycket lyckad...
kändistema var det denna gång o det var verkligen många som hade lagt manken till...

tingeling,
magnus uggla,
kevin federline
maryline monroe
maria montezami
pippi långstrump
marge simpson
amy winehouse
prinsessan victoria
batman
håkan hellström
comhem tanterna judith o judith
en dum en ur dunderklumpen
iprenmannen
super mario
jr ewing
slash
paris hilton
charlie chaplin
fred flinta
grynet
lady gaga
mfl intog värstaborg....

en helt magisk kväll där jag motog en massa dollar av mina vänner o en New york resa av min underbara man!!

ska strax iväg till cissi för en prommis o lite lunch..sen hämta barnet på skolan för att åka in till stan o hälsa på jenny i hennes nya läga...ÄNTLIGEN!

ni får ha det super så länge så kommer det uppdateering snart---Jag loooovar!

p o k //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0