29/6

så var denna dag snart till enda o åååhhh vilken underbar dag det varit...

jag o susanne o a o hennes kompis har legat på strande hela dan o sen blev det en sväng till birsta för att byte ett par byxor till A...

nu sitter man här framför den ena burken o skall väl snart förflytta sig ut till den andra..hahaha

lite tråkigt är det att min älskade är borta på jobb denna vecka...men jag måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv att jag inte  har några större bekymmer med att var själv nu...förut kunde jag inte under några omständigheter sova hemma själv...jag våldsgästade gärna mamsen o papsen..hahaha o så har ju jenny med familj bott här o madde o harry...hahaha men det är väl så att jag blivit vuxen tillslut...man har ju som sagt passerat 30...hihi

fast källaren är fortfarande en mörk o farlig plats....dit går jag INTE!!!

tror att det var en romntisk film ikväll...lake house..med sandra bullock o keanu reeves..blir nog att mysa ner sig i soffan...:)

nu ska jag spana runt lite på bloggar innan det blir dax för tv:n

puss o kram..///J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0