idag är en bra dag!!

igår var ingen bra dag.......

så mer behövs inte nämnas om den tycker jag...

idag har varit en fantastisk dag... som toppades av en liten cykeltur på alicias cykel!! hahah livet är härligt!!
har nått några milstolpar på jobbet idag o det känns nästan löjligt att säga det...men jag blir stolt över mig själv när jag kommer en bit på vägen...när jag klarar av saker jag inte trodde va möjliga...:)
jag är fan dukktig på mitt jobb!!  :)

en uns av smågrininghet nådde mig dock för några få minuter sedan när jag skulle krypa ned i ett utav mina favvo linnen....som INTE är ett utav jens favvosar om man säger så ;)  ett håligt, urtvättat elende med fläckar på....men det är så fantastiskt skönt.. så där mjukt o skönt så det känns som att vinder smeker ens kropp...ja ni vet... kom till sak.....han har tvättat det utan sköljmedel så det är strävt!!!! kan ni fatta att man kan vara så elak mot någon....hihi ;)

imorgon är det dax för den årliga träffen i daltons tältet...vi blir en hel ög med härliga människor som skall spisa o dricka gott... :)  fab!!

måste även tillägga att mattias o jag har lyckats sälja 3 ringar!!! så nu är det bara 197 st kvar så har vi två biljetter till NY!!!  följ med spänning vårt säljande..;)

puss o kram mina fina!!


//janet

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad är det för ringar? Finns det nå bilder? =)

2010-07-06 @ 19:28:16
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: janet

det är ganska stora ringar...blandade färger..med glas,sötvatten,strass-pärlor o lite av varje...vi gör dem på tråd..ska kolla om jag kan fixa lite bilder..de är i mellanfjärden på försäljning..kram

2010-07-07 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0