gatufest o snedvridna kuddar.

ja, så har man varit iväg på den årliga träffen på gatufesten....mycket trevligt måste jag säga!! :)
tyckte att jag var nästintill nykter när jag kom hem, men något gick lite snett i mitt tänkande tror jag...för imorse frågade jens vad jag hade haft för mig med soffan... jag satt där som ett ? ..

ja inte minns jag nåt men jag har lagt ned resväskan på golvet o tagit sittdynan o ställt den på högkant i soffan...
o det sjuka är att jag inte minns nåt alls!!!...o ändå låg jag sedan o läste i sängen..hmmmm....  snurr i mössan...eller kombinationen... 6 dagars hårt arbete,sömnbrist,alkohol,förlite föda, o lingonvecka.. ja bestäm själva... ;)


strax ska jag i väg o träffa victoria o hennes lilla nykomling...:) 
sen blir det till finaste jenny o käka lite o ha sleepover party!! :) 
jens o alicia har dragit iväg med kusarna till segersjön för tältning...både jag o ingela jobbar så det blir pappa barn dagar..:)

ta hand om er alla....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0