den här dagen kommer aldrig mer igen

börjar känna den enorma tomheten efter mina två älskade...
det klart att jag saknade dem direkt när jag slog upp mina blå o kom ihåg att de redan hade åkt. men nu har saknade gått över i en tomhet...men imorgon får jag se dem igen...:)

dagen har segat fram då det blev ytterligare en kväll på la stada igår..  ;)  sov hos jenny som förbarmade sig över mig....HIHI  tack my sweety!!  <3

efter jobbet idag hämtade jag upp Kekke!!! :)  så roligt att se henne igen..har percis skjutsat hem henne..man ska ju jobba imorrn...börjar kännas lite tjatigt..jaha vad ska du hitta på??? oh va skoj..nej jag,,,hmmm...låt mig tänka...jag ska jobba ja!!! blä...en liten ledighet väntar trots allt runt hörnet så man skall ej falla in i bitterheten!!
får väl ta mig en sväng på alicias cykel om det blir för tugnt!!  ;)

nej nu ska jag nana...på offan såklart!!  :)

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0