utskälld!!

japp...

man har ju fått sina utskällningar av familjen att man inte bloggat på ett tag så det är väl lika bra att man skriver lite då..

inte för jag vet varför de är så intresserade, de vet ju det mesta för vi pratar ju ganska ofta...ha ha
o bror min att han är en lite tjuvläsare det trode jag inte...hi hi

har sjukt ont i kroppen idag efter träningen igår... men det är det värt...eller?? var även ut o gick med betty imorse innan jobbet... sjukt bra är jag..
men planerna är ju att man ska va PINK på festen så då är det bara att sätta igång...totalsvält o tokträning...asg** skämt åsido..  funderar på att måla mig helt svart o dra på mig ett lakan o komma som cindy peters...mer min stil liksom...ha ha

nej nu ska jag nog hoppa i ett varmt bad..det böver min sargade kropp...


pus o kram godingar´/// J

Kommentarer
Postat av: cissi

Ha ha!!! Jag kanske kunde gå som mamman i Gilbert grape... Då har man åtminstone lite att spela på =P



2010-01-21 @ 16:22:28
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: Theres

vad du e duktig som tränar :) det brukar kännas skönt med träningsvärk för då vet man att man har gjort ngt gott.

du är vacker vad du en har på dig :)

kram

2010-01-22 @ 12:42:15
Postat av: janet

Cissi..

du är fullkomligt sanslöst galen....bara så att du vet ha ha ha ha det är så skönt att vi har samma självbild du o jag..he he he



theres...

japp man är ju duktig nu vettö..tackade tom nej till vinet igår..drack ramlösa...

vad gullig du är som säger så fina saker..pöss på dig!

2010-01-24 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0