söndag...tra la la la

japp idag är det söndag för dig som inte visste det..

jobb idag..härligt härligt!! :)


igår blev jag gudmor till den bedårande lilla tösen Ronja...   :)
det gick så bra i kyrkan..hon sjöng med när det blev sång..o så sket hon ner sig så det stank...ha ha...
mina takter det!!  man blir stolt i gudmorshjärtat...

har en så enorm längtan efter värme nu!!! helt sjukt!!!  men...med en 30:års fest runt hörnet så finns det nog inte pengar så det räcker på lager..men man skulle ju kunna önska sig pengar så att man både kan ha fest o åka utomlands..  fan va bra!!

blev ingen träning ikväll då min träningskamrat har migrän---tusan jag som var så laddad...men det blir väl i veckan istället.....hoppas jag...

Jens har precis gått ut i garaget så det blir en ensamkväll ikväll....kanske man skall hälla upp ett bad...hmmm...det lät inte alls som en dum ide!! det ska jag genast göra!!


vill bara tillägga att alla ni!! mina underbara människor...tack för att ni finns..vad vore livet utan er!!!?

puss o kram// Janet


Kommentarer
Postat av: Caroline

Desamma gumman, vad vore livet utan just DIG! <3

Jag hoppas verkligen att jag är piggare imorgon och resten av veckan.. Då jäklar ska vi fixa lite träningsvärk igen! hihi

Puss och kram

2010-01-31 @ 23:06:34
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Theres

hoppas att du tog dig ett härligt bad igår.



Du e underbar du också !



kram

2010-02-01 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0