så fantastisk jag är ;)

idag är det ingen vanlig dag..idag är det tisdagen den 23/2 och jag ska ut o äta med två härliga pinglor....:)
det blev 7 kryddor...smaskens!!

o för alla er som inte får äran att träffa mig idag så kan jag meddela att jag har aprikos/orange hår..
japp det har jag...ska till frissan imorgon o hon ville ju att jag skulle bleka 1 gång innan jag kom...
jag sa att jag skulle ut o äta med brudarna o inte ville se ut hur som helst...vet ni vad jag fick till svar!!!
"ja men du är ju så frän så du kan väl ta på dig en turban eller nåt!!"

ha ha   ja det får nog lov att bli turban ikväll är jag rädd...annars lär det inte komma några fler på 7 kryddor i fortsättningen..hi hi

jag har varit sååå duktig idag...jag har målat dörrkarmarna in till sovrummen, tvättat o diskat undan..alltså vilken makalös varelse jag är egentligen...

madde ringde nyss..o jag muntarde upp henne med en bild på mit hår..hahaha

nu är det dax att vika in kläder i garderoben..

pöss mina fina <3


Kommentarer
Postat av: Theres

låter som du är på toppen humör idag !! härligt !!

vill gärna se en bild på hur du ser ut efter besöket hos frissan.

här bara bra, mkt snö bara

2010-02-23 @ 20:05:15
Postat av: dulla

puss finis <3

2010-02-23 @ 20:28:31
Postat av: Cissi

Du makalösa (Och fantastiska) varelse!

Send me a picture of your frisyr! Låter spännande! =)

2010-02-24 @ 00:05:14
URL: http://ciber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0