sov på soffan

halloj..

gårdagens middag blev mys...tyvärr så smakade inet maten speciellt mycket...
jag menar när man beställer whiskeymarinerad oxfilé med murkelsås o smörstekta kantareller så tror man ju att det skall bli en euforisk upplevelse..eller hur?? men jag fick salta o peppra på en hel del, tråkigt!!

jag o jens lånade första säsongen av dexter av madde o doppe i går...såg två avsnitt o jag tror nog att vi gillar det....halvskum...lika som jag..hahaha
vi bestämde oss även att sova på soffan inatt för Jens skulle se hockey nu på morgonen...han trodde att det var sverige vitrysslöand som skulle spela men när klockan väl ringde kl 6 o han kommit igång o började titta så var det ju inte alls sverige...det var tyskland...hahaha 

nu ropar J att grötyen är klar...dax att rusa...


puss o kram

Kommentarer
Postat av: jossan =)

hörredu du...ja vet att du ha druckit vin ikväll men...har du druckit så mycke så stavningen redan ballat ur?? ;) de va mysigt att ses en svängis igår! Hoppas vi hinner med nåt mer i veckan =)

puss puss love yoooou

2010-02-21 @ 22:03:31
Postat av: janet

ja men...du vet ju hur man kan bli lite lurig efter ett par glas vin..hi hi



love ;)

2010-02-22 @ 09:41:35
Postat av: broder

du stavar ju lite knepigt!!!! fyllo eller?

2010-02-22 @ 17:42:32
Postat av: janet

ja men så noga är det väl inte...:P

2010-02-23 @ 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0