mitt nya yrke...människostyckare!!

usch vaknade inatt svettig o andfådd!! 

drömde att jag höll på att stycka o flå människor...helt makabert..jag skulle visa Alicia hur man gjorde...

HALLÅÅ!!! vad är det för fel på mig??? varför drömmer jag såååå sjuka drömmar...???


från det ena till det andra....städa köksskåp på dagens schema...inte det roligaste jag vet...men på med min röda fina städmössa o allt går genast lite lättare..A har en kompis hos sig så hon lär väl gå hem till sin mamma o säga att alicias mamma är skvatt galen så hon inte får komma hit igen;) ha ha ha  men man ska väl bjuda på sig själv...eller??


ikväll ska Mattias komma o vi ska till en gammal klasskompis gammelmorfars lägenhet o kolla på lite grejjer...hon ville ha lite hjälp med vad sakerna är värda..o då passar det ju utmärkt att ta med mattias..han är ju rätt så duktig på det...

imorrn väntas jobb igen...jag trodde att jag var ledig men schi fick jag...nej då man jobbar onsdag torsdag fredag lördag o söndag o egentligen måndag oxå...men har bytt dag för kundservice frågade om jag ville hänga på till boda borg o leka lite...o det klart att jag vill hänga med!!"! :)

nu ska jag väl fortsätta med köksskåpen...jens blir nog inte så glad om han kommer hem o alla grejjer står på bordet o bänken..haha


puss mina kära..

//janet

Kommentarer
Postat av: broder

du e störd!!! så kan man väl för satan inte drömma? det där kan man nog söka för =)

2010-02-09 @ 21:26:19
Postat av: janet

du förstår min käre bror att det är så att även jag själv börjar tvivla på min psykiska hälsa...;) hur sjukt som helst...

2010-02-09 @ 22:05:12
Postat av: Betty

Ja, herregud! Min vän Janet,styckmörderskan!!



Jag vill oxå till boda borg å leka!! Nu blev jag avis :)

2010-02-10 @ 10:08:19
URL: http://bettysvarld.blogg.se/
Postat av: janet

betty spagetty.....vi kan väl åka dit ett gäng senare??? vore hur kul som helst!! (märker du att jag igorerar styckmördarbiten...ha ha)

2010-02-10 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0