lördag

så tomt det är utan lillfisan hemma...imorse satt vi som två fån o glodde på varandra vid frukostbordet...hahaha
men å andra sidan så skulle jag inte vilja byta med dom heller..då tjejerna hade valt att kliva upp kl. 4 imorse...
herrejösses...o vid 10 så skulle dom promt basta..haha...

bion va bra igår..inte lika otäck som jag väntat mig..inget var egentligen vad jag hade väntat mig..
en mycket speciell film..

mycket var otroligt vackert filmat...som i en drömvärld.. o utan att avslöja för mycket så var det inte lätt att lista ut hur den skulle sluta..

klart sevärd!! :)


jag tappade ett örhänge i golvbrunnen i förmiddags...blä!!! :P    jag ropade på Jens som fick utrusta sig med plasthandskar o fiska upp det..ha ha  sen drog det hela igång...städning på hög nivå...;)  
ikväll blir det middag på stan...jens vill gå på victoria..o jag vill väl egentligen gå nån annanstans men viker mig nog...jag är ju som oftare ute o äter än jens...
efter middan har Madde utlovat en härlig efterrätt...jag hoppas på något smaskigt chokladigt!! vi får väl se...


nu blir det en tvättmaskin o sen locka jens med ett varm bad kanske!!  ;)

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0