helt sjukt!!

alltså allvarligt...det är inge kul nå längre....!!!!
vart fan kommer all snö ifrån???
det är som att efter all vintrar med nästan ingen snö så ska vi få allt...
alla bara tjatar på att..." ja men det blir ju just o fint....det är mysigt...bla bla!!! SKITSNACK!!!
det är ju för faan tok mulet hela tiden så man ser ju ingen sol...man blir blöt, kall, man ser ut som en michelingubbe...man måste skotta skiten så man får ont i precis varenda muskel....biljävlarna isar igen!!! det finns absolut inget positivt med snö...inget!!.......JAG HATAR SNÖ!!!!! JAG VILL HA SOOOOL NUUUUU!!!

det är nästan inge kunder på jobbet så det är sååå sjukt tråkigt!!
stackars mig idag...
ja det var så synd om mig att jag var tvungen att springa in på coop o köpa semlor....;)


en dag kvar att jobba innan helg...skönt...vi ska nog gå på bio i helgen....Prinsessan o grodan... så om det är nån som känner sig lite barnslig o vill hänga på är det bara att höra av sig...
jens den fåntratten kom in o fråga om vi inte kan ta en sväng i slalombacken oxå...jag tittade på honom som han var från yttre rymden till svar...det sa nog det mesta för han ändrade sig o sa att ja... men du behöver inte följa med...det kan ju va kul för Alicia.... det lät mycket bättre tyckte jag...:)

jag o cissi slog våra fantastiska hjärnor ihop idag....vi ska starta en studiecirkel....inte vilken cirkel som helst....
vi ska starta en ....virkcirkel...japp det ska vi o så ska Pernilla få va me oxå...så ska vi sälja dem på svarta marknaden sedan....ha ha
kommer göra succé tror jag!!

nej puss mina vänner...


(jag beställde klippning o färgning idag...hi hi men säg inget till jens...han vill inte att jag ska klippa mig igen...;)

///J

Kommentarer
Postat av: carro

tänkte bara säga.... JAG ÄÄÄÄLSKAR SNÖN! haha, man måste få retas lite ibland =D

Jag är för rolig!

Jag vill vara med och virka!! men ni får lära mig först, för jag kan inte. Men jag VILL!

2010-02-05 @ 18:24:11
URL: http://dhrakken.blogg.se/
Postat av: Theres

ja jag kan hålla med dig, nu får det räcka med snö, våren får gärna komma med värme, sol och fågelkvitter.

mysigt med bio..skriv gärna vad ni tyckte om den sen, Clara vill titta på den.

ha en härlig helg !!

kram

2010-02-05 @ 20:26:22
Postat av: janet

Carro: det är ju inte första gången vi tycker olika...asg*** förmodligen så tycker vi olika om precis allt!!men vi har ju skoj ändå!!



theres: absolut...jag älskar ju disneyfilmer så jag hoppas att jag slipper bli besviken...kram på er

2010-02-05 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0