back to memorylane

vilket härligt,underbart, vackert, fantastiskt, livligt möte jag hade igår.....

Kekke. my friend from the old days är hemma i sverige...har inte träffat henne på 7 år..o så igår träffades vi..
hela ligan,, bror, anna-mia,bengan,glenn, åke o ja var där...  så jäkla kul att träffa henne igen..började nästan gråta när jag fick krama om henne... kärlek kallas det...känns så skönt att man blivit priveligerad med det sinnet..att känna!!! oslagbart att bli berörd i hjärtat... 

jag blir rörd bara av att skriva orden....måste nog springa o ta en kram av min man..............


så nu är jag tillbaks...;)

idag jobbade jag min sista dag på recovery på ett LÅNGT tag framöver...forssa överaskade mig med kubb o mjölk idag...så söt!!  

vill bara tillägga att jag är LYCKLIG!!!!

kram på er//J


Kommentarer
Postat av: broder

fan vad kul det var i lördags! tack för en trevlig kväll

2010-03-01 @ 14:03:40
Postat av: Anonym

japp det var super...så tråkigt att du ligger o spyr nu bara!!! :P

2010-03-01 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0