what the fuck is the problem!

helt ärligt...va faan är problemet...????

all denna snö..det är bara att konstatera att jag o min familj valde fel månad att åka bort, skulle ju inte ha varit helt galet att få hoppa på planet nu o lyfta o fluga till varmare breddgrader o sola o njuta en månad..
har nu varit inne i 3 dagar o det ser ut att kunna bli en 4:e.......jag som var lite sugen ¨på shopping till fisen...rensade lite i hennes garderob igår o det finns inte så mycket kvar..haha hon växer så det knakar..

men.......

kanske de har mellandagsrea på nätet oxå???? måste kika lite...

snart blir det väl frulle för oss o sen hoppa i vinterstassen o gå ut o skotta lite....

funderar på att trotsa vädergudarna o ta mig en tur bort till mamsen...


vi ses

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0