tillägg

ja o gårdagen.....

börjar ljuvligt med att m,in fina dotter säger.." mamma vi har inte tjafsat idag" oh sötnos...så kramades vi lite...

hem till betty o drack kaffe...sitter o myser när telen ringer o en lätt stressad arbetskamrat har sovit över o vill att jag ska hämta henne...in i bilen o stack till timrå...

på jobbet....

börjar med en kund som vill lämna igen golv... bruten förp...med ett 2 år gammalt kvitto....som har mage att bli upprörd när jag säger att det inte går...ja det finns mycket sjukt folk det ska gudarna veta...
sen kommer det en kund som vill köpa presentkort på 600kr...  med SMÅPENGAR!!
o kassakontoret hade intre öppnat än så jag fick stå o räkna hela påsen för hand!!!
när jag sedan skall skicka upp pengarna så fastnar jag i ett skåp med mitt eco kort o hållaren far i golvet o går i tusen bitar....efter det rullar det på med missförstånd...ringa kund, boka transport,,, bokade fel dag,....ringa kund, överförsäljning, återköp, ringa jetpak o ändra tid osv.....jösses!! 

men....

vad är väl en bal på slottet!?

det är m itt jobb att lösa problem...o jag gör det jävligt bra...det blir bara lite mycket ibland..hahahaha

funderar på om jag ska ta en sväng bort till mamsen o papsen...snylta åt mig lite kaffe kanske...snart är det jul!!

"  möt dagen med ett leende o du ska se att dagen ler tillbaks!  "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0