japp nu är det klart! "snart iallafall"

så......nu är man snart klar med julklapparna...  :)


magen är inte i form...vet i tusan vad det är...jag som varit så bra länge nu.... ja ja det är väl bara att gilla läget o hoppas på att det vänder snart..

nu är det dax för fisen att gå o lägga sig...hon har fått vara vaken till åtta förut men efter ett snack oss emellan så har även hon insett att hon behöver mer sömn så nu är det sju som gäller...  :)   så skönt att vara överens för en gång skull...känns som att man har en tonåring här hemma ibland...hennes nya favorit fras är...." mamma du tycker att du är sååå coool"    eh???? vart kommer detta ifrån...???  hahahaha
när hon är på bra humör så har vi sååå roligt tillsammans...men när hon sätter igån med sitt tjat så kan jag bli tokig!!!  ja så är det väl med barn!! för alla de tråkiga stunderna försvinner från ens näthinna när hon säger "jag älskar dig mamma" 

o ikväll är det säsongsavslutning på desperat.....buhu!! jag vill inte...känns som att det nyss började...så nästa gång man får se fruarna så är det VÅÅÅÅR!!!

dax att dra vidare.

puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0