hej igen

vet inte om någon saknat mina inlägg... det var ju ett tag sedan så dom som brukade läsa kanske har tappat allt hopp om några rader...

skrivkramp...


idag har jag shoppat!  :)

imorgon blir det utgång så man måste ju unna sig något nytt. 
det blev:

hör o häpna en skjorta... en såndär champangefärgad...inte jag kanse men jag tycket att den var jättefin :)
en ny torcholett...(ursäkta stavningen! ; ) )
en stor fluffig fjädrig sak att ha på huvudet  :)

är så nöjd med mina inköp.. det komemr att bli en superkväll!!

snart blir det IDOL med de mina....alicia är helt i extas...JAY!  
min favorit har ju redan åkt ut.... 
oj nu har jag glömt vad hon heter,,,,hhahahahahaha...

kram på er allihopa...

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0