nya drömmar...

måste ju uppdatera lite...
natten...

var i ett stort hus...vi festade o skulle iväg ned på stan...
det kom en taxi...som sedan åkte för att det tog så lång tid för osss...

snön ven utaför när jag tittade ut...
jag letade förbrilt efter något att ta på mig...

vinet tog slut o jag gav mig av till systembolaget..
där träffade jag linus min arbtskamrat...
vi stod o pillade på alla flaskor..
en del var halvfulla..(flaskorna alltså)
men i hyllorna stod även tillbringare som man fyllde upp flaskorna med om de var
nästan tomma...  konstigt
vi hittade en motorcykl som vi hoppade upp på o for runt som galningar där inne...
skumt....

uppdatering från verkliga livet kommer senare

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0