kaos i huvudstaden

el stockholmo, la skansen...

här är vi nu..i huvudstaden...
när vi närmade oss frågade alicia...vad pratar dom för språk här???
ja det kan man ju fråga sig..  ;)

o nu aldeles nyss när jag o mois stog på ballis så sa hon med en drömmande blick...man kan se hela världen här ifrån...hihi

det ena kaotiska efter det andra... som vanligt när man slår sig ihop med familjen ahl!! hahaha

igår kväll rullade alicia in en borste i håret...oj oj hon grät, jag höll i o jenny drog...lillgumman,...men det andra alternativet var att ta fram saxen...då hade vi haft ett korthårigt barn idag..åtminstone på en halvan..

idag tog vi oss ut till skansen..tunnelbana. båt o en hel del gång...ungrna har varit trött a o griniga.. vi blev ständigt jagad av ilskna getingar...men det har varit en fin dag som avslutades  med en fantastisk middag som sheena hade gjort...hon är från fillipinerna...fntastiskt!!!! helt utsökt....
nu ska tjejerna krypa ner o vi större brudar ska mysa ner oss i soffan...det lilla monstret sover redan...see ya!!

jo en annan skön kommentar från idag..
jag- nu ska vi kolla på renarna...
alicia- kan dom renarna flyga??? som tomtens renar...hihi

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha vilken härlig semester vi haft stumpan!

2010-08-11 @ 20:58:06
Postat av: janet

ja det var suuupeeer!! tack min fina!!

2010-08-12 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0