hjärnstimulans

så seg jag är...
men har ändå varit rätt så duktig i dag...rensat ur garderoberna, tvättat 3 maskiner o haft tre galna ungar här...  :)

så det kanske inte är så konstigt att man är lätt avtrubbad i hjärnan just nu..
o dessutom har alicia ätit pratpulver tror jag..får inte ens vara ifred på toaletten...jag blir tokig..vad kan vara så viktigt att man måste tala om det när jag sitter där inne... hmmmm...

vann precis 50 kronor på trisslott... :) önskade att det var några nollor till bakom...men jag är inte bitter...hiih

imorgon vankas det arbete...kanske brist på arbete som gör att jag blir så seg..

kanske man ska läsa några sidor i boken nu....något måste jag iallafall stimlera min stackars hjärna med...

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0