Getingstick & rostbiff

japp... idag började min lilla tjej...eller rättare sagt min stora tjej första klass..  :) så stolt jag är...

efter upprop o lite info följde Anna.maria med mig hem o så kom ju Betty oxå...
De förtjusande damerna hjälpte m ig att lasta av all sten från släpvagnen....  :)  så söta dom är...tack så mycket ni fina!!!

men....jag mutade dem med en rostbiffslunch på lottas kondis  ;) det var mumsigt..
Anna släppte av mig hemma o precis då kom papsen med ett lass stenmjöl... tänk att jag har så snälla o goa människor runtmig!! vilken förbaskad tur jag har!!   :)

hämtade a o kompis på skolan o sen slet jag fram gräsklipparen o drog ett varv...

middagen skulle ju oxå tillagas o det var då den hemska fula getingen attakerade min stackars hand o stack mig... kan säga att det var inte mycket kvar av det lilla odjuret när jag var klar med honom....  he he

mattias åt med oss o sen hämtade vi ytterligare lite sten...så nu lägger grabbarna en trapp o jag siter här o väntr på att A ska somna så jag kan gå ut o "hjälpa" dem ;)

hoppas ni alla har haft en fantastisk dag..

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0