betongklumpen informerar!

jag har betong i hela kroppen...
ja det känns iallafall så...
betong i kroppen o grus i ögonen o bomull i huvudet....

måste få igång mig själv snart...
kanske ska jag slå på lite kaffe.... om jag orkar......
sängen ropar på mig o jag kan erkänna att hela min trötta kropp värker av längtan efter den oxå..

nej.....nu slår jag på kaffet o drar fram snabeldragaren....den låter ju så inniförbannat så då KAN jag inte somna...  ;)


godnatt....eller jag menar god fortsättning eller nåt....

Kommentarer
Postat av: piu

Hejsan ! Vill du anmälla oss också till kusinträffen, men vi kommer inte så tidigt kanske efter 17 pappa jobbar ju den lördagen , Tack o kramisar MOR

2010-08-25 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0