ångest...

ja usch....

köpte gardinlängder att ha för garderoberna....kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ha så det blev en av varje..typ rosa,svart,turkos o orange...o nu ångrar jag mig...det blev inte så snyggt kan jag säga...men de får hänga kvar ett tag....
usch...så nu kan man ju inte njuta av den nya lampan vi satte upp igår heller..för det måste ju vara släckt i rummet så jag slipper se elendet...o jens han var så gullig o sa men gumman så tokigt ser det väl inte ut....jag hade lust att skrika ut!!! VAD FAAAN vet du!!!???  hahah men det gjorde jag ju såklart inte utan jag försökte ta in vad han sa o sitter nu här o försiktigt o varsamt intalar mig själv att jo ja det ser inte så tokigt ut kanske. så kanske innan det här inlägget är slut så tycker jag att det är riktigt flångsnyggt!!


(föga troligt)  USCH!!!   men man får väl leva med sina misstag...


nu blev jag hungrig oxå...typiskt....alltid ska man bli hungrig...jag måste nog gå o tröstäta o bli ännu lite fetare...


Vi hörs...



Kommentarer
Postat av: piu

Jasså , jag sa ju till dig att ta bara 2 färger, men du lyssnade inte på mig, så mitt fel är det ju inte hah-hah. Sitt en stund till där så blir dom säkert "snygga" annars kan du ta ner dom o tråkla ihop någon klänning eller använda dom som sjalar. Var jag stygg nu, natt i natt Kramisar MOR

2010-08-18 @ 20:57:02
Postat av: Carro

Jag tyckte det lät fint jag! Fina färger ihop!

Man blir glad av mycket färg vet du ju, så det blev säkert skitbra.

Haha, det trodde du aldrig att du skulle få höra från mig va ;)



men jag tror att du behöver söka experthjälp för dina drömmar, låter inte helt hälsosamt faktiskt... Du kan kanske spara drömmarna, och göra en galen skräckfilm? Å bli rik!

2010-08-19 @ 14:07:12
URL: http://dhrakken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0