whiskey is the shit!!

med whiskyn i näven ser livet lite ljusare ut...
japp ni hörde rätt...
är så förbannat trött på att va stel som en fiolsträng i underkäken så jag var tvungen att ta till drastiska metoder...whisky is the shit!! ;)

har idag haft morgonsällskap...jenny, ronja o sara kom förbi...det blev kaffe...
sen åkte jag in på sköna under o köpte bh:n jag hade beställt..
for sedan vidare till min nyfunna kamrat Anki o surrade lite, vi tog en lunch o kikade runt på lite loppisar..härligt
sen ringde jenny, hon plockade upp barnen på skolan o kom sedan med hela högen+sara hem till mig..
det blev middag, fullt runt bordet...mys

så har jag ramat in foton..men jag gav upp på andra ramen på jag skar mig så att blodet rann ner på bordet...
ja jag gav upp o hällde upp en whisky..o nu sitter jag här....

nu ringer min halvgalning till bror...vi hörs..

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0